søndag 6. januar 2013

Den forbannede dørstokkmila er brutt.

I går, lørdag var en bra dag da dørstokkmila ble brutt angående trening. Har ikke trent siden juni, så da var det vel kanskje på tide å starte igjen. Treningen gikk bra, men jeg starter pent denne gangen så jeg slipper å sprenge meg selv, og være dritt lei etter kort tid. Målet med treningen er å kunne være mer aktiv, og at det meste her i livet rett og slett skal være litt lettere. Padler og sykler som tjukk og fet også, men det er litt lettere når en er i en viss form. Så får jeg håpe det forsvinner noen kilo også. Har pr. idag gått ned 11,4 kg siden September, så får vi håpe det forsvinner noen fler før sommeren. Siw har også lovet meg en gave til høsten hvis jeg klarer å få en ok kropp frem til sommeren. Gaven er ....... hver dag, så mye jeg vil i to måneder.

Problemet  med trening er at man blir støl, så da er det greit å ha en grei kone og dette rommet. Takk Siw for god pleie i kveld.


1 kommentar:

  1. Kjære Børni!
    Kan jeg fortelle om" Verdens dyreste pysj" når du har sagt til meg at den passer igjen?? Lykke til!
    Knut og jeg har masse fellingsklar bjerk hvis du har behov for variasjon!
    Klem fra vårs!

    SvarSlett